
Aftersales Manager
- Mechelen
- Management
Functieomschrijving
Bij Vermant Automotive Group zoeken we een Aftersales Manager Volvo. Als Aftersales Manager Volvo ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse organisatie van onze naverkoopactiviteiten. Je coördineert zowel de werkplaatsactiviteiten van onze techniekers als het frontoffice-team van service advisors, over al onze vestigingen heen.
Wil je samen met ons bouwen aan ons succesverhaal en deel uitmaken van een hecht team? Aarzel niet om te solliciteren. We beloven je een baan waar alles op wieltjes loopt - letterlijk en figuurlijk!
Wat ga je doen?
Implementeren, organiseren en coördineren van alle naverkoopactiviteiten over alle vestigingen heen
Aansturen en motiveren van het team, bestaande uit Service Advisors, Aftersales Teamleads en techniekers, om ervoor te zorgen dat reparaties en onderhoudswerkzaamheden efficiënt, klantvriendelijk en rendabel worden uitgevoerd, met het oog op het behalen van de vooropgestelde KPI’s (afdelingsbijdrage werkplaats, afdelingsbijdrage wisselstukken, kostenbeheer, kwaliteitsobjectieven, klanttevredenheid, etc.)
Opvolgen van klanttevredenheid en behartigen van eventuele klachten; bij terugkerende klachten procesverbeteringen implementeren
Opmaken en implementeren van een jaarlijks strategisch businessplan met betrekking tot alle naverkoopactiviteiten
Rapporteren van de naverkoopresultaten aan de operationeel verantwoordelijke
Bewaken van de auditnormen
Informeren van medewerkers tijdens periodieke meetings over klanttevredenheid, rendabiliteit, doelstellingen, etc
Organiseren en opvolgen van marketingcampagnes en -acties in samenwerking met de collega’s van marketing
Ontwikkelen en implementeren van verkoops- en productopleidingen in samenwerking met de HR-collega’s
Vereisten
Wie ben jij?
Manager met relevante ervaring - Je hebt minstens 5 jaar leidinggevende ervaring over een aftersales team binnen een concessie. Deze ervaring is een must have!
Klantgericht talent - Je kan moeiteloos de de behoeften van de klant vertalen naar serviceprocessen, -doelen en resultaat
Communicatief - Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden (in woord en schrift), en bent in staat om op verschillende niveaus te communiceren - binnen en buiten de organisatie
Organisatorisch en probleemoplossend - Je stelt prioriteiten en bedenkt creatieve oplossingen voor servicegerichte uitdagingen
Resultaatgericht en besluitvaardig - Je verliest de klantentevredenheid en rendabiliteit niet uit het oog en neemt standpunten in
Wat mag jij van ons verwachten?
Een traject op maat binnen Vermant Automotive Group zodat je samen met ons kan groeien
Een familiale werkomgeving, waar zowel iedere collega als persoon alsook het team centraal staan
Een passend loon op basis van jouw kennis en ervaring
Bijkomende voordelen zoals een wagen met tankkaart, maaltijdcheques, hospitalisatie- en groepsverzekering en 6 ADV-dagen
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!
